love vs. ben

Har rakat mina skogshuggarben. Trodde seriöst att jag hade blivit en karl när jag såg mina ben i dagsljuset. Shit! Men å andra sidan så är det helt okej med vinterpäls i det klimat som infinner sig i detta land just nu.

lärde mig detta idag: "love is blind" -no, love is hell! friendship love is heaven, though <3

Hade ju kunnat göra något produktivt ikväll, typ städa, diska och fixa och dona inför imorgon då jag har knappt med tid efter jobbet. Men istället ligger jag här på mitt lazy ass och orkar inte ens gå och släcka taklampan. Me SUXS.

Igår såg jag dock La Roux. Kan ju säga att jag hoppade och skrek och var glad. Kan känna att det var helt rätt typ av adrenalin och endorfin jag behöver just nu. Livet vs. Elina 2-0. And it's a good thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0