frånvaro

Varit i Kallhäll med K och mycket med P i Tullinge... Sen firat födelsedag i Västerås nu i helgen. Känner att jag har viss frånvaro från bloggen. Nu är jag dock hemma och väntar på frugan, hoppas verkligen hon kommer hem idag för jag har inte sett henne på evigheter känns det som.

Håller på och utreder om min dunderförkylning som startade i måndags är pollenallergi eller inte. Har just nu hostan från hell som jag gärna skulle vilja bli av med.

Vädret framöver ser ju ut att suga rätt hårt. Kallt och moln och regn. MÅSTE bli bra väder nu till helgen för jag ska agera tredje hjulet på en segelbåt ute i skärgården.

Jag mår bra men när det gäller vissa saker och platser känner jag en kraftig infektion som inte verkar ge med sig i första taget. Påtagliga vibrationer i luften som liksom hänger över människor som ett moln. Räknar ner till Bali. Idag är det den 23 maj och den 23 juni drar vi. Jävla skönt gäng blir det och denna infektion får mig att längta ännu mer.

Så skönt att känna sitt eget värde ibland och inse hur jävla puckade andra är som kastar bort sitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0