Hoho



knyckt av utomordentliga KaptenJack.

Jag har inte sett min dator på ett par dagar men nu är jag tillbaka. Igår var jag och hälsade på min lärare jag hade i fotoklassen på Tumba Gymnasium. Hälsade på honom, skolan och Malin (min gamla klasskompis). Det var så fint och matsalen var så behaglig, fast lite fräschare sen jag var där senast för en 5 år sen... Vilket uppsving. Fick höra av kloka Dan hur jag inte på något sätt är något misslyckande och att jag åstakommit en massa saker i mitt liv. Eller han fick mig snarare att inse det. Ville inte åka därifrån, men plikten kallade. Och ingen ville ta min jobbtid på kvällen (solen sken ju?) så jag var moraliskt korrekt (till skillnad från vissa andra, inga namn nämnda) och släpade mitt ass dit. Sen var jag på en liten grillafton för att fira kristi flygare. Vi grillade i köket. HAHA. Sen hände det ena med det tredje och idag har jag jobbat hela dagen lång. Perfekt. Pigg, glad och fick en massa saker gjorda med min härliga kollega Karin.

På kvällen blev jag bjuden hem till Sussie på mozzarellamackor och thé. Mumsigt, full i bibblan! Nu snodde Elina en eller kanske två poäng från livet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0