Lagom kul

Kul att st1 tycker att dom ska dra 92440 kr från mitt konto den 31:a maj. Riktigt så mycket har jag inte tankat för förra månaden.

Hoppas ingen granne blev sur för att vi tvättade en bit in på natten... Nu har jag äntligen rena strumpor igen. Svårt att hitta tid till tvättning när man är en sån busy woman som jag. Vår nystädade lägga är återigen ett zigenarläger, hurra!

I övrigt en ganska tråkig dag. Förutom när jag fick finbesök av R och sen P:s traumatiska upplevelse med den alkoliserade herren (ja, hon fick ducka för en käftsmäll och sen släpa ut honom ur butiken i ena foten). Grrrlpower!

Annars då? Förutom det att jag skulle behöva sjukskriva mig en månad eller två pga värk och leda? Kommer kanske snart tillbaka på facebook igen. Ska jag eller ska jag inte, det är frågan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0